lördag 5 september 2015

INGEN BRA BÖRJAN

En dålig natt och en ännu sämre morgon ... kan det bli värre?
I morse sprang jag först omkring och letade efter hundpåsar när
jag skulle ut med Bandit. När jag långt om länge hittade det och
knallade ut trampade jag rakt i en stor lervälling så jag trampade
snett. Och till råga på allt ... när jag äntligen kom hem och skulle
starta kaffekokaren, glömde jag ställa kannan på plats så jag
fick kaffe precis överallt. 
Så går det när man har tankarna på helt annat än det man sysslar 
med. Det här är alltså inte min dag.

Nu får jag i alla fall äntligen kaffe i mig. Sen får jag hoppas att
jag får en bättre fortsättning än vad det hittills har varit.
Jag hoppas ni också får en bättre dag. Ta nu hand om er där ute
och var rädda om varandra.
Ha det bäst, så hörs vi lite senare.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar