tisdag 29 september 2015

JAG MÅSTE LYSSNA ...

... på kroppens signaler. Så därför stannar jag hemma en dag till.
Jag mår mycket bättre idag. Men jag åt väldigt dåligt igår i och med illamåendet. Så jag känner att jag bör ta en dag till så jag säkert kan äta innan jag sätter mig på jobbet.
Jag gillar inte alls att vara hemma. Jag har alltid brukat få dåligt samvete när jag måste vara hemma någon dag, och idag är inget undantag. Så just nu sitter jag och tänker  "borde jag ändå inte åka iväg till jobbet". Men jag vet att jag gör min kropp en otjänst om jag inte vilar mig ... åtminstone en dag till.
Så det är vad jag skall göra ... vila så mycket som möjligt idag ... och börja på ny kula i morgon.

Ni får iallafall ha en bra dag. Var rädda om er där ute och ta vara på dagen och varandra.

GODMORGON

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar