torsdag 17 september 2015

18 ÅR

Vi har en födelsedagsgris här hemma idag. Svärdottern fyller 18
och det har varit kalas här både igår och idag.
Och det absolut bästa var så klart landgångarna som kom tillsammans
med hennes syster ... såååå gott det var.
Jag hade arbetat upp en ordentlig aptit så det smakade helt
underbart. Och jag kan inte låta blir att tycka att det här skulle
man äta liiiite oftare. :) :) :) 

Nu blir det sängen för min del. Kan tänka mig att ungdomarna fortsätter
fira lite till. Själv börjar jag ju komma till åren ... orkar inte lika
mycket längre. Och trött som jag är måste jag nog dra mig
tillbaka. :)
Åter igen ... ett stort grattis Pernilla. :) 

Jag hoppas ni andra haft en bra dag och en härlig kväll. Nu får
ni ha en god natts sömn, så hörs vi i morgon igen.

Sov gott folket ... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar