söndag 27 september 2015

JAG VILL ÅKA PÅ SAFARI

Sonen, hans flickvän och hennes syskon drog iväg till Lejonparken i
Danmark igår. Är vi smått avundsjuka på det här hemma?Yes. hihihi
Har precis suttit och kollat in lite bilder som de tagit där och OJ, vad
jag längtar tillbaka dit. Det är nog en av de bästa resmålen jag gjort
faktiskt. :) :) :) 
Nu är det ju ett antal år sedan. Och jag har haft funderingar flera
gånger efter det att åka tillbaka. Dock har jag inte fått folk med
körkort med och själv tycker jag det är en dryg väg att köra
ensam ... jag som inte ens gillar att köra bil. :) :) :) 

Nåja, nu blir det i alla fall morgonkaffe ... och lite mer smygtittande
på bilder från Lejonparken. :)
Jag hoppas ni haft en bra natt och får en fantastisk start denna
Söndag.
Ha det bäst ... så hörs vi sen.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar