lördag 26 september 2015

VARIT UTE PÅ ÄVENTYR

Jag har haft en riktigt härlig eftermiddag.
Vi körde iväg en sväng till pappa ... som numera bor en timmes bilkörning
från Malmö.
Dock blev det ju något dramatiskt när vi var på väg dit. Eftersom vi inte
hade någon GPS igång gick vi efter våra huvuden. Eller rättare
sagt Dessis huvud som är bättre på vägar än vad mitt är. Och visst kom vi
rätt ... nästan hela vägen till pappa. Sista biten blev inte riktigt som vi
tänkt oss. Vi körde ... och körde ... och körde. Så långt faktiskt att vi körde
en halvtimme längre än vad vi behövde. Japp, vi missade att svänga av där
vi skulle. Så det blev mer eller mindre en timmes extra färd. hihi
Men det var det helt klart värt. För jag har haft det så himla skönt och ja,
jag älskar ju att åka bil så med mig vart det ingen fara. Värre var det för
Dessi som satt bakom ratten och blev tröttare och tröttare, den stackaren. :)

Som sagt, det var en underbar eftermiddag. Men guuuuu så skönt att komma
hem till sitt eget. Jag är ganska mör i kroppen och så så trött. Så nu skall
jag krypa ner under täcket och bara slockna. :)

Jag hoppas ni haft en minst lika härlig dag med nära och kära. Nu får ni
ha en fortsatt skön Lördagskväll och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar