söndag 20 september 2015

VAR UTE I BLÅSVÄDER

På området där jag bor blåser det konstant, vilken årstid det än är och vilket
väder det än är. Och nu när hösten börjat komma med löv och annat som 
ramlat ner från träden så yr det löv mest hela tiden. Och Bandit
fullkomligt älskar det.
Så den här morgonen har Bandit roat sig med att jaga löv. Han hade väldiga
svårigheter med att koncentrera sig på att göra sina behov. hihi
Dock är inte hans matte så road av den här blåsten. Håret stod på ända
och jag fick bita mig i tungan för att inte ramla omkull. :) :) 

Nu sitter jag i alla fall inne i värmen och skall ha i mig lite värmande
kaffe. Söndagen är ju en vilodag så här hemma blir det inte alltför
mycket aktiviteter inte ... tror jag. :)

Ni får ha en strålande och lugn Söndag mina vänner. Var rädda om er
där ute och ta vara på dagen och varandra.

Godmorgon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar