måndag 24 november 2014

TURNER AND HOOCH

Måndag ... och ett nytt litet filmtips.
Den här filmen är bara för rolig och tokig. I huvudrollen har vi
Tom Hanks, och bara det gör att man skrattar innan ens filmen
rullar upp på skärmen. :) 
Filmen heter "Turner and Hooch" och är en modell äldre. Så jag kan
tänka mig att många av er redan har sett den. Men jag kan ärligt
säga att den här filmen är värd att titta på både en, två och tre gånger.
Själv har jag sett den många gånger mer än det, men den är lika bra
varje gång. :) 

Tom Hanks är polisen som är några bovar på spåret, hunden Hooch är
huvudvittnet ... den enda som faktiskt kan peka ut vem som dödat hans
husse.
Det är både komedi, drama, kärlek, komedi igen. Ja, filmen har allt. Så
för er som mot förmodan faktiskt inte har sett den måste jag absolut
rekommendera att kolla in den.
Tror inte att ni blir besvikna. :) :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar