söndag 30 november 2014

KVÄLLEN HAR VARIT ...

Det har varit en riktigt bra dag. Och när allt lade sig lite tidigare
kväll, där jag höll på att svimma av rädsla av mina fyra spöken
i köket, så fick jag en mysig och lugn fortsatt kväll. hehe
Teddy bjöd på middag, så ja, jag blev uppassad även idag. :) :) 

Nu har jag suttit någon timme och lekt med datorn, har försökt
få till lite på bloggen min. Inte för att jag lyckats speciellt bra.
Tror jag varit lite disträ så jag inte kunnat fokusera. Kan det vara
åldern tro??!! :) :) 

Nu är det i alla fall tid för sängen. Har en lång dag framför mig, tror
det blir en BRAAA dag i morgon.

Jag säger godnatt nu. Jag hoppas ni haft en bra dag och att kvällen
bjudit på massa mys.
Sov gott alla och dröm sött. :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar