onsdag 26 november 2014

JAG LIDER MED HENNE

I min familj är vi väldigt öppna med vad som händer runt omkring.
Och det är ingen hemlighet att Beatrice har mått dåligt från och
till och sprungit omkring och varit yr lite till vardags.
Vi har varit hos än den ena läkaren efter den andra. För att inte
tala om alla akuta sjukhusbesök och ambulansfärder. Ja, det har
varit riktigt jobbigt ... och så klart mest för Beatrice.

Nu har vi i alla fall kommit så långt att vi återigen dragit hela
historien på skolan och skolsystern har fått höra ALLT nu, hade
ett långt samtal med henne häromdagen.
Det som nu sker är väl att hon skickar en remiss till vårdcentralen.

Jag ger visserligen inte så mycket för just vårdcentraler. Vi har
sprungit där också väldigt ofta. Men efter ett par blodprover och lite
annat så får vi bara beskedet att de inte hittar något och att vi skall
återkomma om det blir värre.
Dock tror jag ju att en remiss från skolsystern väger lite tyngre så
att de kanske tar oss mer på allvar och gör fler undersökningar.

Av erfarenhet vet jag att man är väldigt begränsad när man hela
tiden oroar sig för om och när yrseln skall sätta igång. Det påverkar
hela Beatrice sätt att leva, när hon skall till skolan, när hon är
på sin praktik, när hon rider.
Ja, allt blir lidande. Så jag hoppas verkligen de hittar något så
Beatrice blir hjälpt.






2 kommentarer:

  1. Kanon�� Ge er inte nu, när läkaren frågar så spä på lite och säg att det är mycket värre än vad det i verkligheten är. Det är synd om er alla när hon mår så och jag lider verkligen med er. Har inte fått svar från Lotta än by the way. Carola

    SvaraRadera
  2. Nej, nu ger vi oss inte. Vi skall få hjälp, hur mycket jag än skall skrika.
    Du kan höra av dig när du vet besked från Lotta. Tack för att du engagerar dig. :)

    SvaraRadera