söndag 30 november 2014

SÅ HÄR FIRADE JAG

Det blev ett annorlunda firande för min del idag. Visst hade jag
besök, mer än en gång. För efter att Affes mamma varit här en
sväng dök ju även mamma upp, och något senare Dennis och 
Dessi.
Ja, trött och slö som jag varit idag var det ingen hit att ställa mig
vid spisen. Och jag kan ju inte begära att Beatrice skall passa upp
på mig hela tiden. Så vi tog helt enkelt vårt pick och pack och gav
oss iväg till affären för att köpa oss en god sallad istället. Och så
klart ... det blev ju nyttigare än en massa kakor och tårta, som annars
är en vanligt återkommande gäst på våra kalas. :) :) :) 
Så ja, denna födelsedag firades lite annorlunda.

Nu blir det godnatt från mig till er ... om ni nu inte redan somnat.
Jag hoppas ni haft en underbar Lördag och umgåtts med nära
och kära.
Sov gott alla, sweet dreams. :) 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar