måndag 24 november 2014

KATASTROFMORGON

Viiiilken morgon säger jag bara.
Det började lite så där lagom med att jag FÖRSOV MIG.
Bara det kan ju göra en riktigt stressad. Vaknade inte förrän
halv 8, och jag skulle vara på jobb runt 8.
Jag fullkomligt kastade in mig i duschen och ut igen. Tror aldrig
jag gjort vid mig så snabbt någon gång.
Det fick bli kaffe på resande fot idag.
Och ja, när jag stressar så på morgonen, det kan bara leda till en
sak ... dålig och väldigt låååång dag. Puh ...

Inte nog med det. När jag vaknade och skulle kolla klockan var
mobilen ... DÖD.
Alltså, hur kan  det gå från 45% till 0 över en natt? Det begriper inte
jag. Men det hade det gjort. Inte bra ju, kunde inte fota något alls av
morgonen.
Men, men ...

Nu är jag i alla fall på jobbet. Det är tur att telefonen inte börjar ringa
förrän runt halv 9, så jag har åtminstone hunnit slå igång datorn och
kan vara redo när kunderna är redo. :)

Sorry, ingen bild. Får ta igen det lite senare när luren faktiskt
känner för att komma igång igen. 
Ni vet ... inga %, ingen kamera. :) :) :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar