onsdag 19 november 2014

JAG DROG ÅT FEL HÅLL

När jag skulle ta morgonrundan med Bandit tyckte jag selen satt
lite spänt runt hans mage. Det är ju inte så konstigt, han växer hela
tiden. Jag lossade den lite innan vi gick ut. Och när vi väl var ute
vägrade han att gå. Han kissade, sen bara satt han där och vägrade
att röra sig. 
Något irriterad kände jag mig. Jag var trött, ville ha mitt
morgonkaffe ... men var så klart tvungen att gå ut med Bandit först.
Men eftersom han absolut inte ville röra sig struntade jag i det och
gick upp igen.
När jag sen skulle ta loss selen upptäckte jag att jag inte alls lossat 
det ... jag hade spänt det istället.
Så går det när man är så trött att man inte ser vad man gör. Märkligt
bara att jag inte kände det när jag skulle sätta fast kopplet, det var ju 
inte så konstigt att han inte ville gå när det satt lite för hårt. 
Stackars liten, jag fick jättedåligt samvete. :( 

Nåja nu är det i alla fall lossat igen ... och jag kan äntligen sätta mig
ner för en kopp kaffe. Och det behövs så trött som jag är. hehe

Ha en bra dag alla ... och var rädda om er där ute. :)

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar