måndag 17 november 2014

SÅ NÖJD MED KVÄLLEN

Jag är så så nöjd med dagen insats i ridhuset av Beatrice. Jag skall
ärligt säga att jag var riktigt orolig. Visserligen fanns ju Teddy på plats
nere i ringen, men ändå ... jag hade hjärtat utanpå. Men jag hade
inte behövt oroa mig, det gick som en dans. :)
Hade hon nu behövt avbryta ridningen hade det så klart inte varit
hela världen. Bara att ta nya tag nästa vecka. Men det är som jag
alltid brukar säga, det är bäst att ta tjuren vid hornen direkt så man
inte tappar bort det eller kanske blir ännu mer rädd. :)
Och nu känns det som att Beatrice ändå har kommit över ett litet
hinder på vägen.
Heja Beatrice. :) :) 

Nu när vi är hemma igen känner jag hur tröttheten smyger på. Så
det får bli en sista kopp kaffe innan jag kryper ner i sängen och
kramar kudden.

Jag hoppas ni har haft en strålande dag mina vänner. Godnatt alla
söta och sov så gott. :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar