fredag 14 november 2014

IRRITERAD NÄR JAG VAKNADE

OJ säger jag bara. Jag missade HELA kvällen här hemma igår.
Jag var så trött att jag inte såg handen framför mig. Så efter att
vi ätit bara tänkte jag på att få vila mig liiiite. Jag ställde till och med
klockan för att jag inte skulle sova hela kvällen ... och sa även till
Beatrice om hon kunde kalla på mig efter någon timme.
Jag tror att Beatrice var inne några gånger, och jag hörde även
klocka tjuta. Men jag var helt groggy av trötthet så jag har inte
reagerat.
Alltså ... jag slocknade strax innan 19.00 och vaknade runt
tretiden. Irriterande nog missade jag kvällens TV-program som
jag planerat att kolla på ... för att inte nämna den mysiga
familjekvällen som kunde blivit något bra.
Nej, det var inte alls kul. :( :( 

Jag kan ju inte direkt påstå att jag skall på att dricka en kopp
morgonkaffe. Har druckit en hel del redan så det får väl bli
min tredje nu då.
Men jag hoppas ni haft en bra natt och vaknar ... nu på
morgonen ... pigga och utvilade.
Ha en riktigt bra dag där ute, och var rädda om er.

GODMORGON

... klockan tre på morgonen är ingen bra tid att vara en piggelin på, hua ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar