måndag 24 november 2014

SLUTADE SOM DET BÖRJADE

Det får bli ett väldigt sent godnatt härifrån ... nu när jag äntligen
satt mig ner och varvar ner för dagen....
Märkligt nog har dagen slutat precis som den börjat med stress. :) 
Jag trodde ju att dagen skulle gå i samma spår som morgonen
börjat. Men nej då, det har varit lugnt och skönt på jobb. Inte förrän
på kvällen när jag var på hemväg från affären kände jag hur
stressen kom ikapp mig igen. Hmmm, det skall alltså vara jobb
som gäller för att hålla stressen i schack. hehe

Hur kvällen har gått får bli morgondagens historia. För nu tänker
jag krypa ner under täcket. Jag får INTE försova mig i morgon, då
det blir tidig utgång. Japp, i morgon blir det en ordentlig
morgonpromenad ... redan runt halv 7-snåret. :) 

Jag hoppas i alla fall att ni sluppit stressa er igenom dagen.
Ni får ha en god natts sömn alla.
Godnatt och sov så gott.

... det blev en sen kvällsrunda med Teddy och Bandit ... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar