tisdag 18 november 2014

SÖTA LÄSARE

Jag har skrivit ett bra tag nu och min läsekrets har väl stigit en del.
Dock vet jag att jag även har trogna läsare ... som funnits där
länge.
Och även om det inte blir mycket kommentarer så vet jag att de/ni
finns där, om inget annat så syns det på min statistik.

Men en och annan kommentar får mig allt som oftast lite ur
balans. Och jag blir riktigt rörd av den positiva feedbacken och
de jättefina ord som jag faktiskt får ... speciellt när det varit ett
ledsamt inlägg. Det gör att jag reser mig så mycket fortare, jag
får en riktig egoboost av det ... och ja, det känns himla skönt. :) :) 

Precis som alla andra har jag både bra och dåliga dagar. Mitt
sätt att hantera mina humörsvängningar är att skriva, därför
hamnar allt här. En del kanske tycker det är jobbigt att läsa den
typ av inlägg, men det är oftast ingen fara på taket. Jag mår i det 
stora hela väldigt bra. Men som sagt ... även solen har sina 
fläckar. :) :) 
Dock skadar det så klart aldrig med uppmuntrande ord. Så jag
vill tacka er för att ni finns här, läser, stöttar ... och ja, helt enkelt
bara ger mig massor av bra feedback. :) :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar