fredag 28 november 2014

HELA TOLV VECKOR

Yes, Bandit bara växer och växer ... och blir äldre och äldre. Och nu
när han har blivit hela tolv veckor var det dags för andra och
sista valpsprutan. Så nu är han en stor kille minsann. :) :) 

Det gick så bra. Han reagerade inte ens när veterinären stack
nålen i honom. Det han däremot inte var så överförtjust i var när 
hon skulle titta honom i munnen, kolla klor och tassar och göra en 
allmän check.  Då försökte han dra sig undan och tittade på Beatrice 
mellan varven ungefär som att "snälla ta mig härifrån". hahaha

Jag är nöjd med veterinärkliniken vi valde. Det var ett litet ställe,
en riktigt gullig och kunnig veterinär och supertrevlig personal
över lag. Jag kände mig genast hemma där och kommer att 
fortsätta gå dit i fortsättningen. :) :) Och ja, jag tror faktiskt
Bandit också kände sig välkommen dit. :) 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar