lördag 29 november 2014

GRATTIS TILL MIG

Då har dagen kommit då jag, enligt historieberättarna, blir en dag
äldre. :) :)
Jag varken känner mig äldre eller ser äldre ut. Har precis lika många
rynkor som jag hade igår kväll. hihi
Dock firar jag inte födelsedagar längre, det är inget jag direkt ser fram mot.
Men jag döljer de inte heller ... som ni märker. :) :) 

Det fanns en tid då jag tyckte det var det absolut hemskaste jag visste, att
bli äldre. Oj vad jag våndades varje gång det var dags. Men inte nu längre.
Jag tar det med ro, lutar mig tillbaka och helt enkelt bara följer med på
livets resa. Ja, som sagt, alla blir vi äldre ... det är livets gång.
Så idag tar jag det lugnt, njuter av att jag faktiskt mår bra ... och att det
är Lördag. :) :) :)

Jag hoppas att ni också njuter av att det är Lördag och ni slipper stressa
iväg till arbeten, skola, möten och allt annat vardagsbestyr. Ha en underbar
dag alla vänner och var rädda om er.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar