onsdag 31 augusti 2016

VAD HÄNDE

Det var meningen att vi skulle ha lilla charmtrollet här över natten, eftersom Beatrice ändå är ledig från jobbet i morgon. Men när Dessi väl kom hit med honom vägrade han släppa sin mammas hand, och ville absolut följa med henne igen.
Snacka om förvåning. Det har nog aldrig hänt att han inte velat vara hemma hos mig ... eller följa med mig, så jag blev helt ställd.
Han är ju bara tre år. Och sådana små knattar kan så klart få för sig saker ... utan vidare. Men jag blev ändå förvånad och liiiite så där småledsen. Jag hade ju räknat med att ha lite Alexandermys, så här en Onsdagskväll. hihi
Ja, man vänjer sig väldigt snabbt. Och även om vi träffas jätteofta, blir jag aldrig trött på att ha honom omkring mig.

Nu slänger jag mig i sängen och ögnar igenom TV'n istället.
Jag hoppas ni andra haft en toppendag idag. Ni får ha en god natts sömn så hörs vi i morgon igen.

Sov gott alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar