söndag 7 augusti 2016

NATTPRATARE

Godmorgon alla ...

Vaknade inte förrän halv 9 i morse av att Alexander låg och babblade för
sig själv i sin bädd. 
Och trött var jag. Det blev inte mycket sömn inatt heller. Men nu var det
faktiskt självvalt. Satt vid köksbordet och pratade med Pernilla halva
natten. När jag tittade på klockan var hon närmare halv 2. Jag var inte
ett dugg trött ... ända tills jag såg vad klockan var. hehe
Då riktigt kände jag hur det drog i ögonen. Jag var något orolig att
Alexander just den här morgonen skulle vakna supertidigt, eftersom
jag inte fått någon direkt sömn. Men nej, det hade jag inte behövt
oroa mig för. Den lilla sömntutan är ju värre än mig på att vakna när
han sover som bäst. hahaha

Nu är det morgonkaffe och lite Söndagsmys som gäller.
Ni får ha en superhärlig Söndag mina vänner. Var rädda om er, ta
vara på dagen ... och ta hand om varandra.

Ha det bäst, hörs sen. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar