söndag 7 augusti 2016

SNART ÄR DET JULSTÖK

Tro't eller ej, men ikväll har jag suttit och börjat förbereda julklappsinköpen.
hahaha
Jo, men visst är det så. Tiden går supersnabbt och det är ju faktiskt inte så
värst lång tid kvar innan det är dags för julklapparna. Det gäller att vara
ute i god tid. :) :) :) 

Men nu säger jag i alla fall godnatt till alla där ute. Jag hoppas ni haft en
skön Söndag ... det har jag haft. Det har inte varit brist på aktiviteter här
inte. För min del har det bara varit filmtittande och snusning i
sängen.

Ha nu en fortsatt skön kväll, det lilla som är kvar. Och ni får sova så 
gott, så hörs vi i morgon igen.

Kram på er ......


2 kommentarer:

  1. Du vet vad jag tycker om julen.MÅSTE DU PÅMINNA MIG!! :( :( :( :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha. Jag veeeeet. Men jag ääääälskar den. :) :) :)

      Radera