lördag 27 augusti 2016

NU HAR DET ÅTER ...

... blivit lugnt i vårt lilla kvarter ... eller, så lugnt det nu kan bli. Emoji
Det kändes ändå ganska tryggt för mig att veta att ingen av mina barn ELLER mitt älskade lilla barnbarn var i närheten. Inte för att vårt hus var i direkt farozonen. Här fanns bra brandmän, sjukvårdare och poliser på plats. De gjorde ett storartat arbete.
Men ändå ... brand är inget att leka med. Så hellre ha barnen långt ifrån, än nära där risken för rökinandning är större. Emoji
Och trots alla hemskheter runt om så avslutades kvällen ändå ganska okej ... med grillat och en härlig familj.

Nu tänker jag runda av för kvällen. Jag hoppas ni haft en bra dag och fått njuta av sol, värme ... och från nära och kära.
Ta nu vara på er ordentligt och få er en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......









... minsta bilen ... ever ... parkeras i garaget. Alexander tog sig en tur Emoji ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar