måndag 8 augusti 2016

MESSAGE IN A BOTTLE


Vem vill inte finna kärleken på ett riktigt, riktigt romantiskt sätt? Vad sägs om
att hitta kärleken via flaskpost?
Ja, det är vad Theresa i filmen "Message in a bottle gör. Hon finner flaska 
efter flaska, med kärleksbrev. Så klart blir hon väldigt nyfiken och tar reda
på så mycket hon kan om denne mystiska man, beger sig iväg till den lilla
orten Cape Cod ... och finner kärleken.
Men ödet vill annorlunda. Den mystiska brevskrivaren får redan på hennes
riktiga agenda och visar henne kalla handen.
Men kan han verkligen släppa taget ... nu när kärleken knackar på hans
dörr för andra gången?

Kolla in denna sevärda film från 1999, med Kevin Costner, Robin Wright och
Paul Newman i huvudrollerna.
Den är kanske inte speciellt ny på marknaden, men den är sååååå bra. :) :)

Själv har jag sett den flera gånger och var faktiskt övertygad om att jag redan
haft denna som filmtips. Men när svärdottern kom med en liten filmlista som
jag kunde kolla in upptäckte jag att jag inte hade skrivit om den. 
Märkligt......
Ja, detta är ett måste för den som inte sett den tidigare. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar