lördag 27 augusti 2016

04:00

Man kommer in i en ond cirkel när man slumrar på kvällarna ... och 
somnar jättetidigt. Det innebär att man sen vaknar långt innan tuppen 
stiger upp. Så nu sitter jag här i köket vid 04 ... och kan inte somna 
om. :( Och det har ingenting med någon förkylning att göra. Men de
första nätterna, då jag mådde som sämst, tog nog ut sin rätt. För jag 
har varit ganska slut de sista kvällarna och somnat supertidigt. Ja, man
kan ju liksom inte sova hur många timmar som helst. Så nu är jag
hur pigg som helst ... kroppen tycker jag har sovit vad jag skall. hahaha

Nu blir det en kopp kaffe ... i ottan. Sen får jag se om jag lyckas slumra
någon timme till kanske.
Ni får ha en bra dag ... när det väl ljusnar och ni vaknat till liv.

Ha det bäst ... kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar