söndag 28 augusti 2016

ÅSKGUDEN

Det sägs att det skall bli samma oväder ikväll som i morse. Och jag säger bara "bläääää". Det är helt okej att det regnar ... men blåsten ... och åskan ... nej, det kan jag vara utan.
Och nu medan jag sitter här sätter det ju givetvis igång. Emoji

Lilla Alexander har varit hos oss hela helgen. Det har varit hur mysigt och kul som helst. Dock blev det lite fel nu när han skulle hem till sina föräldrar igen. Jag hade medvetet struntat i att dricka kaffe efter maten ... bara för att istället ta det hemma hos Dennis och Dessi när lilleman lämnades. 
Så jag blev lite besviken nu när åskan satte igång. Det hade gott kunnat vänta tills kvällen ... när jag väl var hemma igen. Emoji Jag var tvungen att be Teddy överlämna Alexander till föräldrarna, kände att jag inte ville ge mig ut bland blixtar och dunder.

Nej, vi är inte bästa vänner precis ... jag och åskguden Tor ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar