söndag 28 augusti 2016

BLIXTAR OCH DUNDER

Efter en riktigt solig och vaaaarm vecka så blev det ett något annorlunda slut, må jag säga. Just nu är det verkligen blixtar och dunder utanför mitt fönster, och regnet det bara öser ner ... och jag är himla glad att det är Söndag och inte Måndag. I morgon vid den här tiden är jag på väg till jobbet. Och då blir det ingen hit om det åskar. Emoji
Men jag antar att detta också behövs ... efter en varm och torr vecka. Vi vill ju inte ha några torrbränder. Emoji

Nu blir det morgonkaffe medan resten av gänget sussar vidare. Konstigt att de kan sova i det här oväsendet. Emoji
Och ni andra får ha en toppendag ... oavsett väder. Var nu rädda om er där ute och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar