torsdag 25 augusti 2016

JAG TOG UPP ...

... luren på väg hem från jobbet idag och tänkte skriva lite om hur
jag kände mig, om förkylningar osv. Men vet ni vad? Det blev
sååå mycket. Ja, när jag väl satte igång att skriva så kom det mer
och mer jag ville få ur mig. Så när jag väl slutade skriva och hade
läst igenom det, så kändes det mer som ett "dagens tanke" inlägg. hihi
Så ja, det får bli det ... i morgon. :)
Och nu kan jag väl säga att jag mår bättre än igår kväll, men sämre än
i morse. :) Alltså, förkylningen finns där. Men med nässpray, halstabletter
och lite kvällsvila så blir det nog bra i morgon bitti ... IGEN. hahaha

Nu säger jag godnatt. Jag hoppas ni mått bra idag och njutit av sol och
värme. :)
Ha nu en riktigt god natts sömn, så hörs vi i morgon igen.

Sov gott alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar