måndag 15 augusti 2016

ALLTSÅ ... KAN MAN ...

... få jetlag när man varit iväg en väldigt koooort helg ... inom samma 
tidszon? hihi
Jag har varit så trött idag att jag knappt lyckats hålla ögonen öppna. Har
känt mig ungefär som när jag haft semester i flera veckor och plötsligt
skall behöva ställa klockan igen. :) :) :) Ja, det är väl ett tecken på att
jag verkligen kopplat av under min minisemester. :)

Nu blir det sängen för min del ... efter en fantastisk kväll, med barn och
barnbarn. Träffades över en bit mat ... åtminstone hälften av la familia. Hur
jag fortfarande kan vara lika trött som tidigare idag förstår jag inte. För
som vanligt vid våra middagssammankomster, gjorde jag inte speciellt
mycket. Det var mest Beatrice och Dennis som stod för matlagning och
disk. :)

Ja, nu säger jag godnatt. Jag hoppas ni haft en lika härlig dag med ett bra
avslut.
Ha nu en fortsatt bra kväll och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar