lördag 6 augusti 2016

BARN PÅ NYTT

Det blev ju en riktigt trevlig och aktiv dag idag ... på Leos lekland.
Och farmor ... hon kunde hon med. Mina leder fick visserligen en del
stryk med jämna mellanrum. Och stel som jag ofta är, hade jag svårt att
krypa i tunnlarna. hihi 
Men jag lyckades i alla fall klättra liiiite i klätterställningarna, och åka 
lite rutschkana också. Oj, oj säger jag bara ... vad ont i kroppen jag 
hade när vi gick därifrån. hahaha
Ja, jag har nog använt de flesta av mina annars så väldigt vilande
muskler. hehe

Nu skall den här farmodern krypa ner under täcket, med benen i
högläge, och bara låta kroppen flyta iväg. :) :) :)
Så jag säger godnatt till alla nu. Jag hoppas ni haft en minst lika
härlig dag. Ha en fortsatt skön Lördagskväll och en riktigt god
natts sömn.

Sov gott alla ......



















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar