lördag 6 augusti 2016

SÅ TYPISKT ...

... Lördag ... och jag kan inte sova. Har varit vaken sedan 4 och har inte
lyckats somna om, har bara legat och vridit och vänt mig i sängen. :(
Inatt har jag haft barnbarnet mitt på besök. Och jag brukar bli riktigt
lugn inombords när jag är tillsammans med honom. Men i samma veva
som han faktiskt slocknade igår kväll, kände jag olust i kroppen ... igen.
Och det är väl det som gör sig påmind på natten ... kan jag tänka.
Så min nattsömn har rubbats en hel del.
Tur jag har Beatrice här som kan ta tag i Alexander när de väl vaknar.
Själv lär jag väl vara ganska seg nu när jag suttit vid köksbordet
ett tag.

Jag hoppas ni andra har fått en god natts sömn och vaknat pigga och
glada. Ha nu en riktigt härlig morgon och njut av Lördagen.
Ta väl vara på er.

Godmorgon alla ......

... en stolt Alexander bäddade ut sin egen "bädd" innan det var dags för maten igår ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar