lördag 27 augusti 2016

HAR SUTTIT OCH ...

... lekt med bloggen ett tag. Det är ganska sällan jag faktiskt nu för tiden har tiden till det. Vissa dagar hinner jag inte ens in här så som jag egentligen vill. Jobb och plikter tar av logiska orsaker den största tiden i anspråk. Emoji
Och om jag nu får till det som jag vill, har jag även lyckats få till ett par små smileysar också. Tack så jättemycket Malin för hjälpen, Emoji

Nu får vi se hur detta blir. Jag antar att jag får höra det om det plötsligt skulle bli svårare att läsa. Ja, då är det väl bara att gasta till, så får jag ändra det till något annat. Emoji

Men oavsett om det blivit bra eller inte, har jag haft himla kul av att testa lite olika varianter ... alltid lär man sig något nytt på köpet. Emoji  Emoji


2 kommentarer:

  1. Det var så lite så, bara glad om jag kan hjälpa till :) Men hur får du dina smileysar gula? Det har inte jag lyckats med när det kommer till att läsa från datorn :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kopierade de direkt från mailen till den skrivna texten på bloggen. Konstigt att du inte får gult. Jag gjorde exakt som du sa att du hade gjort ... förutom att jag inte skrev inlägget på mail först. Det är bara smileysarna jag tagit från mailen. :)

      Radera