torsdag 25 augusti 2016

DET BLEV ...

... ingen rolig kväll alls igår. När jag väl landat hemma var jag så dålig
att jag knappt såg något. Tror viruset satte sig på balansen ... eller så
åkte jag på feber. För benen var som gelé och Beatrice fick mer eller
mindre stödja mig in till sängen. Nej, det var ingen hit. :(
Under hela natten har jag sen vaknat en gång i timmen, antingen av
nästäppa, frossa, hostattacker. Ja, det har varit en riktigt
aktiv natt. MEN ... vad kan man annars vänta sig av en förkylning?

Just nu är det väl okej. Har Alvedon i kroppen så jag skall nog klara
av den här dagen också. Tur det bara är ett par dagar kvar att jobba.

Jag hoppas ni andra mår mycket bättre än mig. Ni får ha en toppendag
där ute, och var rädda om er.

Godmorgon alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar