fredag 7 november 2014

SNURRADE RUNT

Jag har känt mig extra trött och hängig ikväll. 
Tycker inte jag hinner med vad jag skall, skulle helt klart 
behöva ett antal timmar till per dag. Så det är inte konstigt
att det plötsligt dök över mig ikväll när jag var på väg hem
från jobbet. :( 
Ibland blir det helt enkelt för mycket. Min "to do"lista
växer för var dag som går och jag börjar ärligt fundera
om jag skall strunta i min lista och bara ta dagarna som
de kommer. Men då är väl risken att ingenting blir gjort
och jag sitter här till slut i misär. Blä...

Dock blev det lite bättre när det visade sig att Beatrice
hade handlat lite Fredagsgott till mig ... gulliga hon. :) 
Så jag har smaskat i mig lite choklad här nu innan det
blir tid för sängen.

Jag säger godnatt nu. Jag hoppas ni har haft en riktigt
bra dag och en härlig kväll.
Sov gott på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar