fredag 7 november 2014

JAG KUNDE INTE RAPPORTERA

För ett par dagar sedan skulle jag in i vanlig ordning och skriva 
aktivitetsrapport till arbetsförmedlingen och fick meddelandet att 
jag inte behöver göra någon aktivitetsrapport just nu.
Jag blev helt ställd. Normalt brukar man ju göra detta mellan
1:a och 14.e. Men nej, det skulle jag inte göra.
Så klart kastade jag mig på datorn för att kolla med min handläggare
vad det var frågan om. Och detta är nog första gången jag inte
fått svar från henne. Annars brukar hon vara jättesnabb på
att återkoppla till mig.

Jag kan inte låta bli att fundera på om något nytt är på väg att
inträffa och jag hoppas verkligen inte att jag plötsligt skall
få en ny handläggare igen. Då vete hundan om jag orkar
med att vara inskriven där mer. Börjar bli så trött på allt
runt det nu.
Det kanske inte alls är så ... det KAN ju vara så att det bara
är en ren tillfällighet. Så det återstår väl att se.
Man kan ju hoppas på att det bara är systemkrångel. :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar