måndag 11 april 2016

NU MÅSTE JAG LOGGA UR

Vilken intensiv dag det har varit idag. Barnbarnet mitt har krävt mycket
aktivitet. Och i den åldern han är i nu blir det inte speciellt mycket
sömn heller ... och nej, då har inte farmor och faster heller fått
sova. hihihi
Men det är i alla fall en härlig känsla att omges av den lilla krabaten.
Trots att han varit dunderförkyld har det varit stora smilgropar hos
honom i princip hela dagen. Och ja, man smälter ju när man tittar
på honom. :)
Dock är det skönt att ha kommit hem igen. Tre timmars sömn natten till
idag och extremt tidig morgon i morgon igen gör att jag måste lägga mig
snart om jag skall orka. :)

Så nu säger jag godnatt. Jag hoppas ni också haft en toppendag i det fina
vädret.
Ha nu en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn. :)

Sov gott alla ......














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar