tisdag 5 april 2016

JAG LÅG OCH ...

... väntade på att min surfplatta skulle uppdateras igår kväll. Jag har inte
använt den på så himla länge så att en massa uppdateringar gjordes.
Och igår kväll tänkte jag att det var perfekt med plattan ... var så trött
att jag inte orkade resa mig från sängen.
Ja, och vad hände? Jag slocknade ... sittandes i sängen med plattan i
knä´t. :) :) 
Kan säga att det är inte bra att somna på det sättet. Vaknade någon
timme senare av världens nackspärr. :)
Nu känns det mycket bättre. Och det är ju tur ... har en lång dag framför
datorn idag. Och då kan jag ju inte börja med "ont i nacken".

Nu blir det först morgonkaffe innan dagen kan starta ordentligt. Och jag
tror detta blir en kanondag.
Ni andra får också ha en toppendag. Var rädda om er där ute, ta vara
på dagen ... och var snälla mot varandra.

Ha det bäst så hörs vi sen.

Godmorgon alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar