torsdag 21 april 2016

MORGONEN ...

... började inte så jättebra. Trodde ju att jag var superwomen och
tänkte gå och jobba ... mot bättre vetande.
Men när jag satt här i morse och testade rösten, svajade den något
enormt. Och nej, jag vågar inte chansa. Så tråkigt nog måste jag
stanna hemma och jobba idag med ... allt för att spara rösten.
Tycker det är så himla tråkigt att inte kunna gå och jobba. Alltså, jag
mår riktigt dåligt av att stanna hemma.
Tänkte skicka iväg Beatrice till affären och handla lite mot halsen. Så
får vi se om jag KANSKE kan ge mig iväg till jobbet i morgon. Det är
i alla fall vad jag hoppas.

Ni andra får ha en powerstark dag. Var nu rädda om er där ute, ta hand
om varandra och var sparsam med skrikandet ... det är ingen hit att
inte kunna prata. :)

Ha det bäst, så hörs vi sen.

Godmorgon på er ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar