lördag 9 april 2016

JAG OCH TEKNIK

Om man inte orkar resa sig från en skön säng när man väl landat
där, framför TV'n ... då är det himla skönt att faktiskt ha en
surfplatta. Den är trots allt inte riktigt lika klumpig som en laptop. :)
Men sen har vi ju "jag" och den där tekniken. Vi är inte bästa
polare ... för att uttrycka det milt. Så igår kväll när jag skulle skriva
ett inlägg här på bloggen så blev det allt annat än vad jag tänkt
mig.
Ja, ni kan ju se själv ... texten har inte alls följt med mig. hihi
Jo, jag fick ju en och annan kommentar ... och nej, jag var inte
full. Hade precis bara tagit en klunk när det väl skulle skrivas. :) :) :) 
Jag får väl skylla på min "höga" ålder. Gamla tanter skall inte hålla
på med teknikprylar. hahaha

Men KAFFE förstår tanter sig på. Och det tänker jag hälla i mig nu ... i
massor. Måste piggna till så jag kan sätta igång med lite arbete innan
dagen rusar iväg alltför snabbt.

Ha en toppendag alla och var rädda om er där ute, så höres vi lite
senare.

Godmorgon på er ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar