lördag 23 april 2016

JAG HAR ...

... sovit så himla oroligt i natt, vaknat en gång i halvtimmen.
Beatrice fick ett av sina berömda yrselanfall igår. Efter att hon
placerat sig i min säng för att få benen lite i högläge, gick jag omkring
som en osalig ande och vågade inte riktigt slappna av.
Det var megastort ... till och med så att hon käkade middagen i
sängen. :(
När jag långt om länge slocknade i hennes rum, var det bara lite
slummer ... lite till och från. Och varje gång jag vaknade, sprang
jag in och kollade till henne ... annars hade jag väl troligtvis
inte kunnat slumra till igen.

Nu är allt lugnt ... hoppas jag. 
Beatrice sover och jag sitter och pimplar te med ingefära. Inte för att 
jag blir så mycket piggare av det. Tror att jag behöver massor av kaffe 
innan jag överhuvud taget kan tänka klart.

Jag hoppas ni haft en bättre natt och vaknat pigga och utvilade.
Ha en fantastisk morgon och förmiddag och var rädda om er.
Ha det bäst så hörs vi sen.

Godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar