torsdag 14 april 2016

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST

Då har man landat hemma igen och det är faktiskt riktigt skönt att sitta
vid sitt eget köksbord, framför datorn ... och snart få ligga i min egen
säng.
Men det är som jag sagt tidigare ... det har varit en mysig kryssning, och
jag skulle absolut kunna tänka mig en dubbelkryssning. Två dagar går så
himla snabbt alltså. :)
På båten mellan Sverige och Finland hann jag med både god mat, shopping,
många skratt ... och det absolut bästa ... underhållningen av musicalen
"Grease".
Det var en magisk känsla att titta på musicalen. Håret reste sig när sångerna
ekade mellan väggarna i lokalen ... det var himmelskt. hahaha

Detta är en miniresa jag verkligen kan rekommendera ... för den som bara
vill komma hemifrån ett par dagar.

Nu skall jag hoppa i säng och njuta av att ligga i den egna sängen. För som
sagt ... borta bra men hemma bäst. hihi

Jag hoppas ni haft en härlig kväll och får en riktigt god natts sömn.
Sov gott alla ... hörs i morgon igen. :)















































2 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha haft en riktigt härlig och mysig resa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var riktigt härligt. Jag skulle absolut inte tvekat att vända tillbaka redan nu. Tiden gick alldeles för fort. hehe

      Radera