söndag 24 april 2016

EN LJUVLIG SÖNDAG

Det har varit en fascinerande, spännande ... och väldigt aktiv dag. Och
nu när klockan börjar närma sig sängen, känner jag hur trött jag faktiskt
är. Det är liksom inte varje dag man kör igång runt lunchtid med barn och
barnbarn, för att hålla igång till kvällen.
Men i stora drag kan jag ju säga att om Beatrice och Alexander har njutit,
så har jag njutit ännu mer.
Alexander är himla lätt att ha att göra med. Han har varit på solskenshumör
i princip hela eftermiddagen. Och inte förrän på kvällen när vi väl landat
hemma hos mamma och pappa blev det lite smågnäll. Det är klart, han var
också trött ... han hade ju också hållit igång hela eftermiddagen och kvällen. :)

Nu skall jag alldeles strax krypa ner under täcket och sova. Det blir som 
vanligt en tiiiiidig morgon ... så natten kommer att behövas så jag får några
timmars sömn. :) :) 

Jag hoppas ni andra haft en lika bra dag med nära och kära. Nu får ni
fortsätta mysa ... det lilla som är kvar av kvällen. Ha sen en riktigt
god natts sömn och dröm söta drömmar.

Vi hörs i morgon folket

Sov gott ......


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar