söndag 3 april 2016

DET BLIR EN LÅNG VÄNTAN

Har spenderat kvällen med lite lägenhetssökande. Det är ju inte det allra
lättaste. Det verkar som ALLA söker lägenhet. Med den kötiden jag ligger
inne med lär jag få en ny lägenhet lagom tills jag går i pension. :) 
Men det är bara att bita i och fortsätta söka lägenhet ... någon gång
skall man väl ha turen också med sig ... antar jag. :)
Dock blir det lite suckande när jag klickar in mig på olika lägenheter och
ser att det redan är 200 - 300 som sökt. Chansen att 199 inte får lägenheten
före mig är väl ganska minimal. :( 

Men nu säger jag i alla fall godnatt och förbereder mig för en god natts sömn.
Jag hoppas ni också får en bra natt ... och vaknar pigga och utvilade.

Godnatt alla ... vi hörs i morgon igen. :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar