söndag 17 april 2016

MIN DAG

Det blev en lång dag med en underbart härlig eftermiddag. Tänk, idag
gick jag faktiskt enbart med fleecekofta ... hade lagt ifrån mig jackan ...
och trots det så svettades jag nästan mellan varven.
Mamma och hennes man har gjort sig stort besvär. För ja, den här
semesterveckan har varit kanoooon. :)

Idag hamnade vi som sagt i Karlshamn och åt en supergod middag.
Bara bilfärden i sig blir ju lite av en upplevelse. Jag är inte själv
stormförtjust i att köra bil ... det blir som ett måste för mig. Så när
tillfälle erbjuds är jag inte sen på att hänga på. hahaha
Och det tog sin lilla tid. Bara vägen dit och tillbaka tog ett par
timmar, sen restaurangbesöket ... så ja, vi var borta ett antal
timmar. Det gjorde mig gott ... så skönt att bara "vara". :) :) 

Nu säger jag godnatt till alla där ute. Jag hoppas ni haft en lika
bra dag.
Nu får ni ha en riktigt god natts sömn, så hörs vi i morgon igen.

Sov gott alla ...... 


... och dessa filurer stötte vi på flera mil från hemmet. Snacka om förvåning när de plötsligt stod framför mig hihi ... 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar