fredag 22 april 2016

JAG HAR EN RÖST

Rösten är på god väg tillbaka ... tror minsann att ingefäran gjorde
ordentligt susen. Lite hes är jag allt fortfarande. Men jag känner ändå
att det är på god väg. Det svajar inte längre och jag kan prata utan
att behöva anstränga mig.
Tänk vad begränsad man blir utan en röst. Kroppen är trots allt det
viktigaste verktyget vi har ... så man borde ta bättre hand om det än vad
t.ex. jag gör mellan varven. :)
Och det känns såååå skönt att få höra min egen röst igen. hihi

Nu bär det snart iväg till jobbet. Och som den kaffemoster jag är har jag
något lite abstinensbesvär. Men jag kände att jag nog behövde lite
ingefära nu på morgonen också, så kaffet får helt enkelt vänta tills
jag kommer till jobbet.

Ha det nu så bra idag. Var rädda om er och ta vara på dagen och
varandra.

Godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar