söndag 17 april 2016

EN LITEN RUNDA

Ja, det blev ju en liten runda idag igen. En liiiiten runda ... som gjorde att vi
ändå var ute hela eftermiddagen och kvällen. Och som vanligt, när jag åker
bil, slocknar jag. Så ja, jag har sovit från och till idag ... både skönt och inte
så bra. Jag har ju liksom missat en del också. Men ja, ja, jag har i alla fall
slappat ... alltid något.

Nu säger jag godkväll och godnatt. Jag är riktigt trött ikväll ... och det är 
nästan så jag skulle behöva en veckas semester efter den här semestern. 
Japp, den har varit allt annat än lugn. hahaha
MEN ... jag ser fram mot att börja arbeta i morgon igen. Man vänder lite på
sina rutiner när man är ledig så där. Och bara EN vecka har ju nästan gjort
mig extra lat och "såsig". :) :) :) 

Sov nu så gott ... det tänker jag göra.
Hörs i morgon ......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar