tisdag 19 april 2016

HAR SUTTIT FASTKLISTRAD

Och gissa vad jag har sysslat med hela kvällen? Jag har suttit
fastklistrad vid aftonbladets livesändning på datorn. Så jag kan
inte annat än säga Tjohoooo ... då har Sverige fått ytterligare en 
liten prins. Och jag blev precis lika glad nu som när prins Oscar
och de andra små barnen kom till världen.
Japp, kungafamiljen växer då väldigt snabbt. :) :) :) 

Och nu skall den här glada tanten knalla vidare till sängen. Jag
hoppas ni andra också haft en härlig kväll och får en riktigt
god natts sömn.

Sov gott alla ......


2 kommentarer:

  1. Och jag som skev på min blogg att det hade varit bra om han blev född den 30:de April.Men det sket ju sig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, han ville minsann inte dela med sig inte. hihi

      Radera