onsdag 27 april 2016

VI BLEV BJUDNA PÅ MIDDAG

Idag hade jag lyx minsann. Inte nog med att Dennis hämtade upp mig
efter jobbet med bil ... vi blev dessutom bjudna på middag där hemma
också. Det blev en god middag ... även om jag då och då ändå är lite
skeptisk till de här matkassarna Dennis och Dessi kör med. Men det jag
hittills smakat har faktiskt varit suveränt gott ... trots att jag i normala
fall brukar vara väldigt kräsen. Idag smakade det riktigt bra och jag blev
sååå mätt.
Det blev ett riktigt bra avslut på denna dag.
Och som vanligt efter en lång arbetsdag känner jag mig ordentligt
trött och såsig ... så för min del blir det alldeles strax sängen. Sen får
vi väl se om John Blund kommer på en snabbvisit eller om han drar
benen efter sig. Ju långsammare ... desto sämre sömn. :) :) :) 

Jag hoppas ni andra haft en bra dag och får en superhärlig fortsättning
av kvällen.
Sov så gott alla ... 
Sweet dreams ......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar