tisdag 19 april 2016

HAR ÅKT PÅ STÄMBANDSINFLAMMATION

Jaha ... här sitter jag utan röst.
Jag har tydligen åkt på stämbandsinflammation. Jag har inte ett dugg
ont ... men jag får inte fram ETT LJUD. Tur jag kan skriva i alla fall.
Det finns ingen medicin att få ... "drick varmt, vila, och framförallt
prata inte. Minsta viskning kan dra ut på tiden tills halsen är frisk igen".
Ja, men det är ju himla lätt. Vad skall jag göra? Använda teckenspråket?
På jobbet har jag viskat mig fram. Men gudskelov har jag inte
behövt ta telefonen. De på andra sidan hade väl troligtvis inte hört
ett pip från mig i alla fall. :) :) 

Nu blir det lite kaffe efter maten. Beatrice fuskade till det lite och köpte
färdig sallad idag ... nåja, det är åtminstone nyttigt. hehe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar