tisdag 5 april 2016

SWEET DREAMS

Idag är en sådan typisk dag där jag har haft tusen och en saker i
huvudet.
Jag brukar aldrig bli stressad ... i alla fall inte på jobbet. Men idag har
det snurrat runt liiiite väl mycket i huvudet på mig. Tror det är för att jag
bara jobbar några dagar till innan semestern och jag vill ju inte gå iväg och
lämna ifrån mig halvdana uppgifter. hehe
För det mesta brukar jag ju dessutom bli lugn och harmonisk när jag får
sätta mig och skriva lite på bloggen. Men inte ens det har jag hunnit tänka
på ... det har gått i 130. :) :) 

Men NU är jag lugn och tänker kasta mig en stund framför TV'n innan 
John Blund kommer på besök. Hoppas han inte dröjer alltför länge, vill
gärna sova ut ordentligt inatt.

Jag hoppas ni andra haft en minst lika bra dag ... med lite mindre snurr
kanske. hahaha
Ni får ha en fortsatt fantastisk kväll och en riktigt god natts sömn.

Sweet dreams. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar