fredag 1 april 2016

DET ÄR MATTES HUND

Min charmigt söta lilla vovve kan bli helt helt tokig om han blir av med
någon i sin flock.
Ikväll när vi gick kvällsrundan, fick vi för oss att sticka bort till
bensinmacken för lite Fredagsgott. :)
Jag är typen som inte gillar att promenera omkring på bensinmacksområden
med Bandit ... han slickar och nosar överallt, och DET vill jag ju inte att
han skall göra där inne.
Så därför stannade jag på gräsmattan som gränsar till macken istället medan
Beatrice knallade iväg.
Och Bandit blev heeeelt galen. hahaha
Han hoppade, skällde ... och sprang rundor när hans matte försvann. Och
liten som han är ... så kan han ändå bli otroligt stark när det väl gäller. 
Så det var nästan så jag tappade kopplet. :)
Ja, han vet i alla fall var han hör hemma ... att det är Beatrice egen lilla
sötnos råder det ingen tvekan om. hihi

Nu säger jag godnatt. Jag hoppas ni haft en riktigt bra dag. Ha en fortsatt
skön kväll så hörs vi i morgon igen.

Sov gott alla ......






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar